Hvis du hurtigt vil danne dig et overblik over hvad Complet kan gøre for dig og din virksomhed, så tag et kig på denne lille video.
Complea har udviklet Complet, som egner sig til mange forskellige brancher, og som er et webbaseret software integreret til Microsoft ERP løsninger. Modulerne kan være: elektronisk fakturahåndtering, dokumenthåndtering, tids- og materialeregistrering, kvalitetssikring, lønintegration, bookingmodul, projektøkonomi, servicekontraktstyring, BI m.fl.
Complet løsningen er rollebestemt med egenudvalgte dashboards, således de enkelte funktioner tilpasses de forskellige roller i virksomheden og gør det nemt for hver enkelte medarbejder at danne sig et overblik.
Complet tilbyder realtime kundetilpassede data, som er med til at effektivisere og optimere din hverdag.
Kontakt Jesper for at høre mere vedrørende vores løsninger
E-mailkontoen tømmes for faktura og bilag gøres klar til behandling. Fakturaen indlæses med fakturanr., forfaldsdato, bogføringsdato mv. og sendes til rette kontaktperson i virksomheden, som blot skal godkende fakturaen, inden den ender hos bogholderiet eller bogføres automatisk.
Tidsregistreringsmodulet gør arbejdet med at holde overblik over dine medarbejderes timer, tid brugt på projekter, afregning af arbejdstid hos kunder osv. enkelt og overskueligt.
Projektvurderingsmodulet giver det fulde overblik over virksomhedens projekter fra tilbudsafgivelse til den løbende proces i projektet med status på underleverandørernes arbejde, intern lønforbrug og materialeforbrug.
Business Intelligence modulet giver dig det fulde overblik over din virksomheds data fra dit ERP system i realtime, og et overblik over, hvordan forretningen går. Det centrale er visualisering af udvalgte data, som kan hjælpe ledelsen med at træffe beslutninger baseret på et stærkt beslutningsgrundlag.
CRM modulet giver et overblik over samtlige aktiviteter på kunden, f.eks. kontaktoplysninger, kontrakter, serviceaftale, e-mail korrespondance, pipeline, tilbud, ordrer, igangværende og afsluttede projekter.
Manuelle arbejdsgange bliver automatiseret ved at samle virksomhedens e-mails og dokumenter ét sted. Få overblik over al korrespondance med kunder, leverandører, på projekter mv. saml kontrakter, mails, tilbud osv. på forskellige områder, såsom regnskab eller et projekt.